Soalan Percubaan PKPSM Kelantan 2008

Assalamulaikum dan dalam sejahtera.

Dapatkan soalan dan latihan bagi soalan percubaan yang dikeluarkan oleh Persidangan Kebangsaan Pengetua-Pengetua Sekolah Menengah Malaysia Cawangan Kelantan. Soalan kertas 2 di blog ini manakala soalan kertasĀ 1 di http://sejarah1spm.blogspot.com/

Saya menyeru kepada semua anak didik saya di SMK Seri Intan pun supaya membuat semula soalan ini sebagai latihan.

Kepada pelajar-pelajar lain… silalah buat soalan-soalan ini juga. Saya juga merasakan jika ada di antara kita yang ingin berkongsi soalan-soalan percubaan dari negeri lain, saya amat mengalu-alukan. Emailkan soalan tersebut kepada cikdin7@gmail.com agar kita dapat berkongsi bersama-sama.

14 Responses

  1. do u gt d ans 4 kelantan exam paper?

  2. Skema jawapan tiada?

  3. TLG BERI SAYA TIPS UTK SPM PLZ..

  4. cookie: insyaallah saya akan usahakan

    Thilakawadhi : baca…. faham… ingat… nak ingat kena baca ulang kali la ye

  5. leh mtak soalan percubaan spm x dr klantan??

  6. doktorspm: soalan percubaan kelantan kertas 1 & 2 sudah pun ada di blog ini. download aje,,, tq

  7. tolong bagi kertas percubaan sains leh boleh?? negeri kelantan pnye

  8. SYA nak percubaan sejarah.tolonglah…plez…….?/

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 35 other followers

