Topik-Topik Penting 2009

Asssalamualikum dan salam sejahtera…. Terima kasih la kepada anak-anak pelajar yang singgah di blog saya ni. Ada la juga anak-anak pelajar yang minta akan soalan-soalan ramalan untuk tahun 2009. Saya bukannya tak nak berkongsi akan tajuk-tajuk penting ni tapi…… tajuk-tajuk sebegini tak boleh la diberi awal-awal ….. nanti anak-anak tak bagi fokus kepada tajuk-tajuk lain pulak. Sedangkan semua tajuk ada potensi unutk disoal dalam kertas 1 objektif.

1. Di sini ada satu cadangan tajuk-tajuk penting yang disediakan oleh Guru-guru Cemerlang dan Jurulatih Utama dari Kelantan . Terima kasih GC dan JU kerana sudi berkongsi maklumat penting ni.

2. ni satu lagi tajuk penting dari sahabat di Kuala Lumpur.

DAPATKAN TOPIK-TOPIK NI DI http://sejarahspm.com

Buat lah analisa sendiri yee

8 Responses

  1. saya ingin soalan-soalan ramalan spm 2009

  2. Terima kasih atas topik-topik penting 2009. Murid-murid di Pedalaman sangat memerlukan bahan seperti ini. Teruskan usaha murni ini.

  3. En. Nordin boleh bantu saya tajuk yang dijangka . Kalau boleh hantar ke email saya. Jasa baik En. Nordin saya ucapkan terima kasih. Agar saya dapat membantu pelajar saya

  4. pape jerw larh

  5. Salam satu MALAYSIA.Saya seorang bakal pelajar akan menduduki Spm .Pada tahun ini apakah yang akan dijangka keluar dalam peperiksaan SPM 2010?Saya telah dimaklunkan di sekolah bahawa tahun ini kita perlu menumpukan bab bab yg berkaitan dgn perpaduan kaum atau konsep SATU MALAYSIA?Saya berharap saudari boleh membantu saya …terima kasih

  6. hello~….. mengapa Web-sejarahspm.com telah expired~

Leave a Reply

